lunes, 9 de marzo de 2015

Tu vals molt!

Anabel era minusvàlida i se sentia malament perquè veia als seus amics i amigues jugar a futbol, voleibol, tennis... i ella no podia. un dia la seua amiga Perla li va dir
-Per què sempre dius que tú no vals?
-Perquè és veritat! per molt que em diguen que sóc especial, jo no em sent especial- va dir Anabel amb veu trista i ulls plorosos.


La iaia d´Anabel sempre intentava consolar-la però sense resultat.

A Anabel li agradava la natació i un dia que anava amb Perla va vore als seus amics nadar
-Perla, tú creus que jo podria fer natació?
-Anabel, tú saps que no m´agrada destrossar somnis...
Perla es va quedar amb la paraula en la boca perquè Anabel havia marxat plorant.

Van passar mesos; s´apropava Nadal. El dia abans de Nadal Anabel, en un moment en que se sentia molt trista, va demanar un desig: desaparéixer per tota l´eternitat i , plorant, es va quedar dormida.
-Desperta Anabel!
Anabel es va sobresaltar i en obrir els ulls...
-Qui ets?- preguntà Anabel a una fada que estava just suspesa en l´aire davant seu
-No tingues por, sóc la fada Melina i he vingut per a ensenyar-te lo especial que eres. Vine, acompanyam!

Melina va agafar de la mà a Anabel i la va teletransportar.
-On estem?
-En el passat
-Qui és eixa xiqueta?
-És Trela, és minusvàlida com tu. Ella no ens pot vore.
En eixe moment Trela va començar a dir coses horribles sobre ella mateixa.
-Per què ho fa?per què diu eixes coses sobre ella? sols perquè siga minusvàlida no vol dir que no servisca per a res!
-Anabel, tu també fas aixó. Estàs sempre pensant "jo sóc inutil", "jo no valc"...tu creus que és així?
-No, jo no sóc pareguda a Trela, en el fondo jo sé que sóc especial- va dir Anabel, satisfeta mirant a Trela.

En acabar de dir-ho Anabel es va girar per a mirar a la fada però ja no estava. Tampoc Trela. Anabel estava a la seua habitació, sentada en el llit i la seua tristesa per ser minusvàlida havia desaparegut.
Des d´aquell moment Anabel va confiar més en ella, va viure amb menys pors i fins i tot es va dedicar a la natació guanyant, al llarg dels anys, importants trofeus.

Autora: Yasmin Omari




No hay comentarios:

Publicar un comentario