martes, 9 de abril de 2013

ENDEVINA 2

Aquestes vacances de Pasqua hem inventat algunes endevinalles per al Tauló del rebedor de l´escola

Sóc una coseta que et conte coses
però no m´escoltes
Puc ser de diverses temes: animals, ciència...
Puc ser interessant, divertit,...
però no sóc avorrit.
Qui sóc?

Autor: Pau

Sempre està en el cel
A tocar-li no arriba cap gratacel
De vegades plora
però no sempre a la mateixa hora
 Què és?

Autor: Daniel

Tinc quatre potes davall d´un quadrat
i si jo no estiguera a terra cauries.
Qui sóc?

Autor: David


Quina és l´única estrela que no brilla ?

Autor: Oscar


Tot el món salta damunt de mi
i jo no em faig mal
A la gent que salta  damunt de mi 
salta més alt que saltant en terra
Qui sóc?

Autor: Izan


Sone i faig soroll
et dic coses bones i també roïnes
i em portes sempre amb tú
Quí sóc?

Autor: Víctor


Sóc rectangular
i amb mi pots pintar.
Quan acabes em poses a la paret
Qui sóc?

Autora: Mireia


És redó com un plat
Fa llum com una bombeta
està molt, molt lluny i 
cap el pot tocar
Qui sóc?

Autor : Luis




No hay comentarios:

Publicar un comentario