viernes, 9 de marzo de 2012

ENTREVISTA A JESUS

Avui hem fet a classe l´entrevista que haviem preparat per al mestre i cap d´estudis Jesús Vicente. Ha estat molt bé. Vosaltres heu sigut uns bons "periodistes" i crec que l´entrevista quedarà ben reflexada en la revista escolar d´aquest any. Felicitacions a tots!.

Ací vos deixe com ha quedat per a que opineu

CONEIXENT A JESÚS
En aquesta oportunitat entrevistem a Jesús, el nostre professor d'E. F. i cap d'estudis, per tal de conèixer'l una mica més a fons
-Quants anys fa que eres profesor i quants portes en aquest Centre?
-Fa, comptant aquest, 12 cursos dels quals porte al Vicent Artero 10.
-Per què vas elegir l'·E.F.
-Principalment perquè m'agrada molt practicar esports i ser mestre d'E.F. era una bona alternativa per mantenir-me lligat a ells.
-Has estat en altres escoles?T'agrada estar en aquesta?Per què?
-En dues escoles: una d'Almassora (“Grangel Mascarós”) i l'atra de Castelló (”Gaetà Huguet”) .Sí, m'agrada estar en aquesta escola perquè hi vaig ser alumnne per aixó m'il.lusionava tornar com a mestre.
-Què sents quan ensenyes esports als teus alumnes?
-Satisfacció perquè ensenye hàbits saludables que són i seran molt importants per a vosaltres.
-Dones consells als teus alumnes?
-Sí en alló relacionat amb la matèria que ensenye i d'altre tipus quan m'ho demanen
-Creus que tens molta paciència amb ells?
-Crec que tinc la necessària per a exercir aquesta professió.
-T'ho passes bé amb els teus alumnes o et fan patir?
-M'ho passe molt bé.
-T'agradaria tindre tutoria?
-Per ara no canviaria l'E. F. per una tutoria.
-T'agradaria ser director?
-La tasca de director és de molta dedicació i responsabilitat així que tindria que pensar-ho bé.
-Per quin altre treball canviaries el que ara fas?
-No conec un altre que combine com aquest la docència i l'esport que són les coses que estimo.
-Arribes cansat a casa després del treball?Què és el que més et cansa de l'escola?----Normalment no , sols de vegades si he tingut moltes sessions al pati.
-Has aprés alguna cosa dels teus alumnes?
-En aquest treball tots els dies s'apren alguna cosa de les persones amb qui treballes.
Ara passem a fer- te preguntes com a cap d'estudis
-Quina és la teua funció com a cap d'estudis?
-Són moltes però, resumint, bàsicament consisteix en coordinar les activitats, els horaris, reunions...de l'escola per a que tot funcione bé.
-Has elegit ser cap d'estudis?Per què?
-M'ho van proposar i vaig acceptar, en eixe sentit ho vaig elegir.
-És molt dificil ser cap d'estudis?
-Porte poc de temps en el càrrec però, per ara, en aquesta escola no és dificil perquè és una bona escola on la gent treballa bé.
-T'has trobat en alguna situació molt dificil com a cap d'estudis?Pots contar-la?
-Sols porte un curs i mig en aquesta tasca i no he trobat encara una situació molt difícil.
-Et paguen més per ser cap d'estudis?
-Sí, tots els càrrecs directius cobren més; així està estipulat.
-Afecten les retallades al teu treball?
-Sí, perquè al haver baixes de mestres no cobertes per l'Administració es té que reorganitzar mestres i horaris per a atendre lo millor possible les necessitats del Centre.
-Com a cap d'estudis tens un despatx?
-Sí,un despatx compartit amb el secretari del Centre.
I ara passem a una vessant més personal
-Quan i on vas nàixer?
-Vaig nàixer a Castelló el 21- 4- 1972
-T'agrada parlar de la teua vida?
-No m'importa parlar de la meua vida, sóc extravertit.
-Tens bonics records de la teua infantesa a l'escola?
-Vaig estudiar en aquesta escola i els meus records són bons.
-Vas tindre a l'escola de menut algun “amor”?
-Només pensaba, com la resta de companys en córrer darrere del baló.
-Quantes carreres has fet?
-Dues: mestre d'E. F. i Psicopedagogia
-Sempre has volgut ser professor?
-Ho vaig decidir en acabar la selectivitat quan tenia que optar a una carrera o altra.
-Practiques algn esport? Quiné s el que més t´agrada?
-Des de menut practicava esports, actualment practique la bicicleta de muntanya, el paddel i la carrera no competitiva. El esport que m'ha agradat sempre és el futbol.
-De quin equip de futbol eres?
-Del Castelló que és l'equip de la meua ciutat i al que estic vinculat per sentiment.
-Tens esposa? I fills?
-Tinc esposa des de fa 4 anys i dues xiquetes de 6 mesos: Celia i Irene
-Tens alguna mascota?
-No, no tinc cap mascota. En cas de tindre alguna optaria per un gosset.
-Quin és el teu menjar preferit?
-M'agraden la paella i els canelons de carn.
-I les teues aficions?
-Les meues aficions són els esports, el viatjar i compartir amb els amics.
-T´agrada la teua vida?
-Sí, em sent molt afortunat per la meua vida, tant la professional com la personal; treballe en el que m'agrada i tinc una familia meravellosa.
Gràcies, Jesús, per passar amb nosaltres aquesta estona i respondre tan amablement a los nostres preguntes. Ha sigut molt interessant i ara et coneixem una mica més. Et desitgem que continues sent feliç i tan bon mestre com ho eres.
CLASSE DE 6é B


























Educació Primària 6è B





- 20 -




- 21 -





























No hay comentarios:

Publicar un comentario